|
جعفر باقری مسئول روابط عمومی کارشناس روابط عمومی الکترونیک |
|
امروزه یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی، توانمندی آن در ایجاد تغییروتحول توسعه ای سازمان به سمت تعالی وپیشرفت است، روابط عمومی می تواند بستر ساز تغییر و اصلاح روشها ،سیاست ها و برنامه های سازمان در راستای رضایت حداکثری مخاطبان اش باشد. روابط عمومی به مثابه دیدبانی استکه بایستی ضعف ها وکاستی هاونوع قضاوت افکارعمومی نسبت به سازمان را بدون هیچ پرده پوشی ودراسرع وقت به همراه پیشنهادات کاربردی به اطلاع مدیریت رسانده وکمک کننده موثری به سازمان درجهت رفع کاستی ها باشد. روابط عمومی باید تولید فکر و اندیشه داشته وکارهایش را با خلاقیت و نوآوری همراه سازد و در راستای افزایش اعتبار،مقبولیت و شهرت سازمانی گام بردارد. خوشبختانه امروزه روابط عمومیها به مدد توسعه تکنولوژیهای نوین ارتباطی از ابزارها و امکانات گسترده ای درحوزه اطلاع رسانی و ارتباط وتعامل با مخاطبان بیشمار خود بهره مند شده وتوانسته اند به افق بالاتری از کارایی درزمینه اطلاع رسانی و اطلاع یابی دست یابند |
|
خانم زهرا رهبری کارشناس روابط عمومی |
|