Toggle navigation
EN
معرفی مرکز
ریاست
معاون توسعه مدیریت و منابع
معاون درمان
معاون آموزشی
حراست
اداره فناوری اطلاعات
روابط عمومی
اداره خدمات پشتیبانی
واحد های درمانی
تاریخچه و معرفی مرکز
بیانیه ماموریت مرکز
کتابخانه
فیلم معرفی مرکز
کلنیک امام خمینی
موسسه خیریه بیمارستان رازی تبریز
خدمات پرستاری
مدیر خدمات پرستاری
مدیریت پرستاری
سوپروایزرین بالینی
سوپروایزر آموزشی
کارشناسان کنترل عفونت
سوپروایزر آموزش سلامت
کارشناس هماهنگ کننده ایمنی
فلوچارت آموزش پرستاری
دفتر بهبود کیفیت
مسئول واحد
کارشناسان واحد
صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
مرکز اوتیسم
کمیته اخلاق پزشکی مرکز
میز خدمات
واحد رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع
اتوماسیون اداری (نسخه جدید)
اتوماسیون اداری (نسخه قدیمی)
آزمون ضمن خدمت
فیش حقوقی
سامانه ارزشیابی و درخواست کالا
سامانه رفاهی دانشگاه
سامانه نوبت دهی اینترنتی
سامانه نقل و انتقالات
راهنمای پذیرش بیمار
راهنمای ترخیص بیمار
تعرفه خدمات مرکز
تماس با ما
پرسش های متداول
فرم نظر سنجی پرسنل
بیماران بین الملل
مستندات واحد بیماران بین المللی (IPD)
واحد توسعه تحقیقات بالینی
EN
ورود
کارکنان
مراجعین عمومی
جستجو
رسالت (
Mission
) :
مرکز آموزشی درمانی رازی تبریز مصمم است خدمات آموزش ، تشخیصی درمانی تخصصی وفوق تخصصی روانپزشکی نورولوژی و داخلی ایمن با بالاترین کیفیت ،رعایت حقوق مشتریان و استفاده بهینه از منابع، فناوریهای روزآمد، نیروی انسانی متعهد،کارآمد به کلیه مراجعین ارائه و همچنین طرح های پژوهشی کاربردی و توسعه ای در راستای ارتقای نظام سلامت انجام نماید.
چشم انداز(
Vission
) :
سر آمدی در ارائه خدمات مربوط به پیشگیری ، آموزش تشخیصی ودرمانی تخصصی و فوق تخصصی بیماران روانپزشکی، نورولوژی و داخلی و منبع دائمی امید به سلامتی برای این بیماران .
ارزش ها (
Values
) :
رعایت عدالت و ارزشهای اسلامی
مشتری مداری و حفظ کرامت انسانی
مسئولیت پذیری و پاسخ گویی
بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات
رضایت مندی مشتریان داخلی و خارجی
نوآوری و خلاقیت
منشور
حقوق
بيمار:
محور اول: دريافت مطلوب خدمات سلامت حق بيمار است
محور دوم: اطلاعات بايد به نحو مطلوب و به ميزان كافي در اختيار بيمار قرار گيرد
.
محور سوم: حق انتخاب و تصميم گيري آزادانه بيمار در دريافت خدمات سلامت بايد محترم شمرده شود
.
محور چهارم: ارائه خدمات سلامت بايد مبتني بر احترام به حريم خصوصي بيمار و رعايت اصل رازداري باشد
محور پنجم: دسترسي به نظام كارآمد رسيدگي به شكايات حق بيمار است.
منشور حقوق کارکنان :
از آنجائیکه توفیق خدمت به بیماران محترم و نجات جان انسانها در زمره برترین عبادات قرار دارد و نجات جان یک انسان ، از سوی شارع مقدس با نجات جان تمامی انسانها برابر محسوب شده است و با توجه به اینکه مقدمه واجب یعنی خدمت به بیماران محترم و نجات جان انسانها واجب است ، منشور حقوق کارکنان تدوین گردیدتا با رعایت آن ،خدمت متناسب با شان و منزلت بیماران گرامی فراهم گردد . حق در این منشور به معنی اختیار ، توانایی و مصونیت است
حق مصونیت از هر گونه تعرض و پرخاشگری گفتاری و کرداری.
حق داشتن امنیت برای ایفای وظایف شغلی اعم از امنیت مالی ، جانی و شغلی
حق حمایت و مساعدت قضایی از سوی مسئولین ، در مواردی که به سبب انجام وظایف شغلی مورد پیگرد قرار میگیرند
حق امتناع از انجام دادن اعمال خلاف اصول و قواعدحرفه ای که موجب آسیب دیدن جسمی یا روحی بیمار میشود.
حق پایبندی به قسم نامه های حرفه ای در حدود شرع و قانون .
حق تصمیم گیری بر پایه اصول علمی و قانونی و پروتکل های مصوب
حق داشتن استقلال در تصمیم گیری ها در حدود شرح وظایف .
حق برخورداری از سلوک مناسب و تکریم از سوی مسئولین، کارکنان، ماموران دولتی، بازرسان، بیماران و همراهان ایشان تا با رعایت آن ،خدمت متناسب با شان و منزلت بیماران گرامی فراهم گردد
.
بر اساس مواد608 قانون اسلامی به صراحت اعلام شده است که هرگونه توهین یا تهدید کارمندان در محیط کاری 3تا 6 ماه حبس و 74 ضربه شلاق را شامل می شود.